Võitsime Eesti suurima kullerfirma Omniva käsiterminalide hanke 24.03.2020. Esimese partii Memor 10 terminale koos tarvikutega tellis Omniva 31.03.2020 kl 12:55  ja seadmed jõudsid kliendile juba järgmisel päeval kl 9:51. Sellise operatiivsuse vajaduse põhjustas hädaolukord, sest meeletult kasvanud pakikoormus koroonakriisi alguses ummistas ligi 800 Baltikumi automaati ja kullerite kasutuses olnud nutitelefonid ei pidanud sellisele koormusele vastu, osutudes pudelikaelaks tööprotsesside teostamisel.

Omniva esindaja Urmas Uustalu sõnul tegi üks käsiterminal ära kolme, nelja seni kasutatud nutitelefoni töö.

Kaubanduskeskuste sulgemisel suurenes pakkide saatmine Eestis hüppeliselt ja pakiautomaate oli tarvis päevas oluliselt sagedamini tühjendada, et uutele pakkidele ruumi teha. Omniva kullerid kasutasid kuni viirusekriisi alguseni pakkidega opereerimisel nutitelefone, mis hakkasid koormuse suurenedes kiiresti lagunema, kuna need polnud mõeldud massiivseks tööks.

Kohe kriisi alguses korraldas Omniva hanke uutele seadmetele. Hanke ettevalmistamise käigus said nad Hoolilt testimiseks mitmeid tuntud tootjate käsiterminale, mille plussid ja miinused tabelisse märgiti. Seadmeid testisid kullerid reaalses töökeskkonnas ja kõik käsiterminalid osutusid kullerite tööks oluliselt effektiivsemaks, kui olid seda telefonid. Seadmeid testiti ka ekstreemsetes oludes, külmutades neid isegi sügavkülmikus, et näha nende toimimist talvistes tingimustes. Oma toodete omadustest kutsusime Omnivasse rääkima ka Honeywelli, Zebra ja Datalogicu Euroopa esindajad, kes oma seadmete eeliseid tutvustasid. Kõik toimus väga operatiivselt, kuna kullerid olid hädas ja vajasid tööks kiiresti efektiivseid ja just Omnivale sobivaid seadmeid.

Nii omaduste testid, kui ka hanke võitis mudel Datalogic Memor 10 (võimsama skaneerimismootoriga versioon). Selle mudeli kasuks rääkisid muu hulgas ka kiire seadistus, juhtmevaba ja juhtmega laadimise võimalus samas seadmes, püstolkäepideme mugavus, pisut soodsam hind võrreldes konkureerivate mudelitega, 5-aastase teeninduspaketi saadavus koos tasuta tarkvarauuendustega, tarvikute paljusus jpm.

Kahjuks põhjustas Hool meelehärmi ja trotsi mõnedele kulleritele, nõutades testiks antud seadmeid tagasi (tootjate nõudel). See põhjustas paraja segaduse, kuna kullerid, kes jõudsid kiirel ajal  testimudelitega harjuda, ei soovinud  neist siis taas loobuda.

Teemat kajastas ka Datalogic oma lehel:

https://www.datalogic.com/upload/casehistorylocalized/CS-OMNIVA-EN.pdf